Dyra pengar.

Spendera. Spendera lite mer, lite till. Kasta bort deras pengar på märkeskläder och allt för dyra produkter. Är det det som bildar din personlighet? Kasta bort andras pengar, utan att göra nytta någonstans. Som att hjälpa andra, skänka bort den där extra summan du ändå hade över. Har du någon gång slitit? Har du ens något du brinner för? Siktar du mot något? Ditt liv verkar vara ett mörkt tomrum som du fyller med dyra pengar. Det är din tillfredställelse. Är det din status? Det gör dig mer perfekt, eller hur? Känslan av perfektion, att folk avundas. Visar upp, gör dig till, påstår att du är intressant för att du är den du är. Jag köper det inte. Jag tror inte du är intressant. Jag tror du är tom. Jag tror inte ens att du har en gnutta glöd inom dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0