Kungarna av Tylösand, Paradise Hotel etc..

Jag är nog så emot det man bara kan bli tror jag. Aldrig förstått mig på sådana här grejer. Några bekanta till mig festade med en av de här killarna. Han fick frågan om varför han var med; "Gratis sprit i en månad, vem säger nej till det?" Sedan hade han sprungit omkring och betett sig som en legend eller något liknande. Jag klarar inte av sådant. Jag har aldrig förstått grejen med att i TV, supa sig råpackad så mycket som du kan, göra misstag och skylla på alkoholen och sen vara stolta för allt de gör därtill. Sätta på så många människor de kan.

Visst. Jag känner inte de här personerna. Men deras karaktärer och att överhuvudtaget göra sådant här äcklar mig. Varför står man och sliter i sådana här människor? Varför blir folk som besatta? Vad är det man ska slita och sukta efter? Kan någon svara på den frågan, varför?

Kommentarer
Postat av: jess

Haha det var därifrån bilderna var :) :*

2010-10-22 @ 16:37:38
URL: http://jewi.devote.se
Postat av: Linda

för det är bra TV. Folk älskar att gotta sig i när andra gör bort sig (eller majoriteten)

2010-10-22 @ 18:26:24
Postat av: Victor J.

Det är ju väldigt underhållande att se program som Jersey Shore, Kungarna av Tylösand och Bartenderskolan (den sista extra mycket då jag utbildat mig till bartender också, fast i London där folk inte var några spån^^).

Sen tycker jag också att det är löjligt att idolisera dessa människor, men det är fortfarande kul att kolla på. Man känner sig ju verkligen som en högre stående människa. :P

2010-10-23 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0