Miley Cyrus konfronterar paparazzis.

Den här tjejen blir bara grymmare och grymmare i mina ögon. På mindre än en månad så har hon konfronterat två paparazzis där hon lugnt och stilla förklarar att dom är respektlösa och ska hålla sig undan. "That's a 10-year old, have som class dude!"
En annan sak jag beundrar är Mileys vän Demi Lovato, som blev intervjuad av en journalist. När journalisten börjar fråga Demi om vad hon tycker om 'Mileys beteende på sista tiden' så avbryter Demi henne och säger "Hon är min bästa vän så passa dig med vad du säger. Jag tycker hon är otrolig och jag kommer stötta henne för resten av livet." Största tummen upp till dom här tjejerna!

Miley skäller ut paparazzi första gången här.
Andra gången här.
Demi Lovato skyddar Miley här.


Kommentarer
Postat av: jess

Jag blir så glad när jag läser dina fina kommentarer! Kärlek på dig, massor!

2010-10-24 @ 05:06:26
URL: http://jewi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0