Hoffmaestro & Chraa.




Foto: Jocke - Redigering: Jag.

Hoffmaestro var helt otroligt. Spårade runt på scen men även publiken spårade ur då jag försvann med mina 165cm bland människorna och blev nästan sönderklämd och kvävd. Vi tog oss ur trycket sen längs sjösidan och ställde oss vid sidan av och sjöng med från restaurangens håll. Men vilket drag det var! Portarna fick stänga innan spelningen ens börjat av för mycket folktryck, 4000 pers som inte kom in överhuvudtaget men som köpt biljetter, över 15 000 där inne och sen en okänd summa människor som tvingade sig in, plankade och klättrade. Polisen fick kalla in förstärkning för alla människor. Vet fortfarande inte hur många människor det var sammanlagt, men är väldigt nyfiken på att få veta.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag hörde det var helt galet! Har vänner som jobbar med Hoffmaestro och dom var helt tagna haha

2010-09-11 @ 21:45:17
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Nina

gillar du B&J? och har du en favorit?



Om jag får tillräckligt med frågor om allas favoriter tänker jag göra något roligt av det, Och det skulle betyda mycket för mig om du ville skriva din favorit :)



DIREKTLÄNK : http://earthangel.blogg.se/2010/september/dagens-fraga-1.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en bra dag :)

2010-09-12 @ 13:45:30
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0