Spela Lotto.

Jag har inte mycket erfarenhet av Lotto. Jag skulle nog inte riktigt ha koll över hur många lotter jag köpt i min iver att vinna. Däremot brukade jag ibland få små trisslotter när jag var yngre som jag tyckte om att skrapa. Dessutom, när jag tänker lotto, så ser jag en bild i huvudet på en hel familj som sitter framför tvn med sina lotter för att ta reda på vilka siffror det är den gången.
Många i min ålder brukar nog inte sitta med sina lotter framför tvn en viss tid för att ta fram vad dom vunnit. Men nu finns det ju smartare sätt, som att spela lotto på nätet. Där kan du dessutom se alla lotto resultat och hitta information om det är något man undrar över. Till exempel om du vill ta fram lotto resultat onsdag, så står alla siffror där. Detta kanske man skulle ta och prova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0